fredag 20 september 2013

PaymentSurf - The Great Exchange to Make Money Online (SWE)


 
När jag talar om en passiv inkomst då menar jag en inkomst som är baserad i en redan befintlig kapitalinvestering. Det är det som är den huvudsakliga definitionen av kapitalförvaltning. Men jag måste också erkänna det att definitionen passiv inkomst för mig har under senare tid fått en avsevärt mer omfattande betydelse. Främst i tider då aktieinvesteringar och marknader för investeringar inte går så väldigt bra i förhållande till ett investerat kapitalbelopp. Som entreprenör så lär man sig ganska snart att vara öppen och lyhörd för olika affärslösningar, och det är kanske mer betydelsefullt än något annat i en situation när budgeten för ett investeringsvilligt kapital har nått ett stadie där vi upplever en stagnering i tillväxt prognosen. Det är någonstans i denna ovan nämnda situation som jag lyckades identifiera en intressant faktor för en passiv inkomst som sträcker sig utöver den existerande kapitalinvesteringen vilken sedan en tid har varit låst i en marginell tillväxt. Jag har gjort en riskbedömning för kapital investeringen som gör tillväxten i kapitalbeloppet till en mycket säker tillväxt med en minimal risk. Så en dag några veckor efteråt att allt mitt kapital var investerat i fonder och aktier så hade jag börjat titta på olika nätverksmarknadsförings koncept för en dagligen tillfredsställande fysisk aktivitet. Det var så jag gick med i SFI som idag utgör en stor organisation för mig med aktiviteter över stora delar av världen. Den inkomst som ett sådant system inbringar mig är en helt acceptabel inkomst med ett visst utrymme för vidare investeringar varje månad. Till detta hör till att jag har en daglig verksamhet igenom SFI som återförsäljare och det kräver av mig en rad olika aktiviteter varje dag. Det var så jag kom i kontakt med den här internet tjänsten. Eftersom jag sökte efter effektiva tjänster för marknadsföring så blev jag attraherad av en rubrik som lyder enligt följande; " Låt oss ta hand om din verksamhet" Jag gick med i det för att dom dessutom lovade mig en passiv inkomst. Extra intäkter är väl inte helt fel tänkte jag och startade upp deras surftjänst, alltså en så kallad autosurf som betalar pengar för att dom får visa annonser på en rotation för webbsidor. Det är inget konstigt med det tänkte jag och låter rotationen stå och vissa dessa annonser i princip dygnet runt. Det var inte förrän en tid efteråt jag upptäckte att jag faktiskt tjänat en del pengar på det där, och annonserna är helt klart av mycket hög klass som visas. Jag tänker nu överlåta en möjlighet åt dig att själv se hur detta fungerar och varför jag använder detta i mitt arbete för en mer solid inkomst från internet. Här är min referal link som du kan följa och dela med dig till dina vänner som vill tjäna pengar från internet. Observera att jag har rekommenderat detta till dig i ett kommersiellt syfte för oss båda att tjäna pengar i ett offentligt sammanhang där jag personligen kontrollerar källan för publiceringen. Skulle det visa sig att något annat än det som jag här påstår skulle inträffa då kan jag enkelt radera sidan med informationen och detta för att inga falska förhoppningar eller påståenden av misstag dupliceras vidare. Skulle du mot mitt påstående inte tjäna pengar online med detta system så tala då om det för mig, för då är något tekniskt fel. Du kan registrera dig här för PaymentSurf - The Great Exchange to Make Money Online. http://www.paymentsurf.com/?ref=23248 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar